Op weg naar Madagascar - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Op weg naar Madagascar - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Op weg naar Madagascar

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Juni 2007 | Nederland, Eindhoven

We zijn er bijna klaar voor. Nog 2 nachtjes slapen en dan vertrekken we samen met pap en mam naar Parijs. Daar lekker genieten van deze mooie stad en dan woensdagavond laat vertrekt ons vliegtuig.

M'n auto is verkocht. T tijdelijke verblijf voor m'n katten staat, morgen breng ik ze weg. Hoop dat ze in hun hok kunnen, want t kind dat ook op ze past vond t maar wat leuk om erin te spelen. Al m'n injecties gehad, word niet gek van de Lariam. Al denkt Pat soms wat anders, maar dat zijn denk ik toch de zenuwen. N groot deel van m'n koffer is gepakt. Was eigenlijk niet eens zo moeilijk. Mag 40kg meenemen, dus das gewoon inladen. Zeg nooit tegen een vrouw dat ze zoveel mag meenemen, want dat doet ze ook. Hihi! Van de meeste vrienden heb ik afscheid genomen. Nu alleen nog even mijn website actief maken en dan staat niks me meer in de weg om naar de andere kant van de evenaar te vertrekken.

Via deze weg kan ik iedereen op de hoogte houden van mijn avontuur. En natuurlijk hoop ik op erg veel gezellige, leuke, grappige en mooie reacties.

See u in september!

Liefs Marieke

  • 09 Juni 2007 - 23:04

    Noor:

    Heej Mariek!

    Super zeg! Ga genieten zo gauw je onderweg bent, want de tijd vliegt!!! Ik hoop dat alles gaat lopen zoals je gepland hebt! En je weet het... dan kom ik naar Madagascar en jij hier Down Under!

    Enjoy, enjoy, enjoy!!!

    Dikke kus!

  • 10 Juni 2007 - 07:50

    Debbie Vosters:

    Lieve Marieke en Patric,

    Ik wens jullie een super leuke tijd in Madagascar! Geniet lekker van elkaar de omgeving en het land! Ben benieuwd naar je reisverhalen...!
    Dikke kus Debbie xxx

  • 10 Juni 2007 - 08:44

    Jaime:

    Hey Marieke, Cool dat je naar Madagascar gaat. Ben echt benieuwd naar je verhalen.
    Vriendin van mij is net terug uit Madagascar en die vond het echt super!!!! Dus ik denk wel dat je een mooie reis tegemoet gaat. Ga je alleen??

    Nou veel plezier en ik blijf graag op de hoogte.

    Wij vertrekken trouwens ook morgen. Maar onze reis gaat dit jaar naar Zandvoort. Is wel erg wennen hoor. Normaal zit ik ook aan de andere kant van de wereld, maar tis nu ff anders met de kleine. Volgend jaar maar weer.

    gr. jaime

  • 10 Juni 2007 - 08:52

    Hanneke Smits:

    He Marieke

    Da's nog eens een heel avontuur. Had al wel het een en ander van je moeder gehoord (belde met mijn verjaardag). Ik wens je heel veel plezier en dat je maar gave dingen mee mag maken. Succes!

    Groetjes Hanneke

  • 10 Juni 2007 - 09:08

    Jan En Yvonne:

    Nou jullie samen heel veel succes en ik hoor of zie nog wel van jullie

  • 10 Juni 2007 - 09:51

    Jose Van Hoof:

    marieke veel geluk en succes groetjes jose van hoof

  • 10 Juni 2007 - 11:03

    Eveliene Van Grieken:

    Hee Marieke, jeetje helemaal naar Madagascar! Heel veel plezier daar en geniet ervan!
    De volgende reunie zullen we wel na september plannen, dan kun je erbij zijn en ons vertellen hoe de reis was (was.. 't moet nog beginnen!).
    Have fun!
    Liefs, Eveliene

  • 10 Juni 2007 - 14:44

    Anneke:

    Dag zus! Doe voorzichtig!

  • 10 Juni 2007 - 19:32

    Helga:

    Heej Nichie, veel plezier en geniet van de tijd daar samen met Pat

    kus van ons
    Eugene, Helga, Richelle, Stefan en een kus van Tante Lenie

  • 10 Juni 2007 - 19:45

    Jan Dekkers:

    Daar gaat ie dan he ? Heel veel succes en geluk daar samen.
    Groetjes, Jan

  • 11 Juni 2007 - 14:34

    Vera :

    eee marieke!

    suuuuuuuuuuuuuper veel plezier!! en ik ga zeker je site in de gaten houden!

    enjoy!

    xxxx vera

  • 11 Juni 2007 - 19:06

    Cindy :

    Heel veel plezier in Madagascar samen en hoop wat van je foto's te kunnen bezichtigen op je site. ben ook erg benieuwd naar je verhalen.

    Groetjes Dennis en Cindy en Stamper

  • 12 Juni 2007 - 04:44

    Marloes:

    Nu is het echt zover, koffers gepakt en jullie zijn er klaar voor om samen een nieuw avontuurtje te beginnen. Heel veel geluk in Madagscar en ik zal je "volgen" via je website :-)

    Groetjes Marloes

  • 12 Juni 2007 - 09:04

    Korver Meubelen:

    Heel veel geluk en drink de eerste van ons in Madagaskar ( veel alcohol aub )

  • 12 Juni 2007 - 12:34

    Odiel Van Eijk:

    hee marieke en pat

    ik hoop dat jullie t daar super gaan hebben, wens jullie alle goeds en vooral veel plezier en avontuur toe. ik zeker je reisverhalen volgen. marie dikke kus


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Terug in Europa

04 September 2007

Super, mega, fantastische verjaardag!!!!!!!

30 Augustus 2007

Terug in Tana

13 Augustus 2007

Malaria-vrij!!!!!!

09 Augustus 2007

Malaria
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 12578

Voorgaande reizen:

13 Juni 2007 - 11 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: