Nog maar 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marieke - WaarBenJij.nu Nog maar 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marieke - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 dag voor vertrek

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 Juni 2007 | Frankrijk, Parijs

Gisterochtend vroeg vertrokken vanuit Eindhoven naar Parijs. Samen met pap en mam. Heel de auto vol geladen. Kwamen onderweg wel 3 Habufa-vrachtwagens tegen. Dat was wel ff n emotioneel moment. :)

Vandaag ff Parijs in geweest en vanmiddag koffers ingepakt voor vertrek. Dat was eigenlijk best komisch. Want wij dachten ieder 40 kg das n hoop. Dus wij inladen. Zaten we bij alkaar over de 100 kg. En dan begint t selecteren. Wat minder boeken. De drop, pindakaas en oranjebitter gekregen van vriendinnen. Allemaal erg lekker, maar te zwaar. Broertje van Pat mee blijgemaakt. Oranjebitter maar gelijk opgedronken, inpakken ging daarna stuk makkelijker. Toch maar wat minder schoenen, truien en spijkerbroeken. Want in Madagascar hebben ze ook wasmachines. Nu zitten we aan 79,9 kg. Dus we kunnen.

Gaan zo lekker wat eten in Parijs en eens horen wat ons pap en mam allemaal meegemaakt hebben in de stad.

Morgen gaan we dan echt........ Spannend!

• 12 Juni 2007 - 20:07

Gerry Van Neer:

leuk om zo contact te houden .Ik wens jullie een goede reis groetjes ger

• 12 Juni 2007 - 20:10

Thomas:

Wat een superreis. En wat een superstap. Geweldig voor je joh.
    Grappige page dit trouwens. Kan ik jullie mooi volgen.
    Keep me posted.
    Groeten en au revoir ook aan Patje.

• 12 Juni 2007 - 20:54

Peter En Inge:

Hoi lief vriendinnetje (en vriendje).

Heel veel plezier straks in Madagascar! We vinden het echt super gaaf dat jullie deze stap durven te zetten! Veel mensen roepen het, maar jullie doen het ook echt! Geniet ervan, enne we willen alle avonturen die jullie nog gaan beleven graag lezen!

Dikke knuffel,
    Peter en Inge

• 12 Juni 2007 - 22:15

Johan:

Te gek joh , wat een reis !
    Heel veel plezier ! Ik ben benieuwd naar alle verhalen. Groeten aan Pat enneh MADAGASCAR DE GEKSTE !!

X Johan

• 12 Juni 2007 - 22:23

Helga:

Leuk hoor dat je ons zo op de hoogte houdt, goeie reis dikke kus je Nichie en de rest

• 13 Juni 2007 - 17:14

Dewi:

Lieve Marieke en Patrick

Leuk om zo op de hoogte te blijven. Errug leuk!! wij wensen jullie een fijne reis en heel veel plezier!!

Liefs Dewi Samuel Audrey en Nova

• 13 Juni 2007 - 18:00

Guido:

Nu wordt het inderdaad spannend.

Prettige reis - we kijken al uit naar de Madagascar-impressies :-)

• 20 Juni 2007 - 10:18

Teun:

Hoi Marieke, heel veel plezier in madagascar en idd, de kruidenbitter meteen opdrinken is een stuk makkelijker.

groet teun