WAUW! Ik hier (Loesje) - Reisverslag uit Moroni, Comoros van Marieke - WaarBenJij.nu WAUW! Ik hier (Loesje) - Reisverslag uit Moroni, Comoros van Marieke - WaarBenJij.nu

WAUW! Ik hier (Loesje)

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 Augustus 2007 | Comoros, Moroni

Zo ik heb even tussen mijn 1260 foto’s gezocht naar de 10 mooiste om jullie te laten zien. En als ik zo eens door al die foto’s heen kijk van de laatste 1,5 maand, dan voel ik één ding heel sterk. GELUK! Blij met de keuzes die ik gemaakt heb. Om m’n baan op te zeggen. Van iedereen afscheid te nemen voor 3 maanden. Dat ik op t vliegtuig gestapt ben en gewoon ben gegaan. Elke keer als ik n foto zie met n landschap zo anders dan ons mooie Nederland. Met mensen die ik anders niet had ontmoet. Met al die leuke dieren die hier leven. De huizen, de stad. Dan zou ik m’n knalroze Loesje shirt aan willen trekken met de tekst ‘WAUW! Ik hier’. Want dat is wat ik voel. Wauw ik loop hier gewoon rond. Ik ben hier. Zo ver van huis en zo gelukkig. Tis hier echt geweldig!!!! :) :) :)

Ik heb er ff n paar foto’s van Madagascar tussen gedaan. Kunnen jullie ook zien hoe t daar is. En dan die lieve maki’s. Dat was echt super. Was op n soort van farm. Met koeien, konijnen, schildpadden, kalkoenen, struisvogels, veel bloemen, planten en vruchten. En dus die 2 schattige maki’s. Was echt zo leuk hoe ze dat eten aanpakte van ons. Ik kon daar uiteraard wel uren bezig blijven. Helaas hadden we daar geen tijd voor. Misschien gaan we morgen terug met Chloé en haar moeder als we n rondje eiland gaan maken.

Gisteren hebben we dus de bruiloft van Djaouad (spreek uit dja-wat). De foto’s hiervan, met Pat in de traditionele kleding van Comores, wil ik van t weekend op de site zetten. Met hierbij uiteraard n verslag van de bruiloft. Want dat gaat hier heel anders dan in NL.

Liefs van ons!!!

  • 02 Augustus 2007 - 11:57

    Noor:

    WOOOOOOW, wat MOOI! Jij bent echt een bofferd! Geniet er nog van... Mijn 5,5 maand zit er over 5 dagen op :(

    Dikke kus!

  • 03 Augustus 2007 - 07:01

    Papa En Mama:

    Mooie omgeving zo te zien op de plaatjes.Een mooi vakantieland alleen wat ver weg. Fijn dat jullie je daar zo happy voelen. We kijken al uit naar je bruiloftsverslag. Dikke kus.

  • 03 Augustus 2007 - 10:26

    Jose Van Hoof:

    ziet er weer leuk uit komje nog wel terug? nog veel plezier groetjes jose

  • 03 Augustus 2007 - 14:08

    Dewi:

    Weer erg mooi om te zien!! de omgeving maar ook hoe fijn je het daar hebt!! Lekker genieten!!!

    Kuss Dewi

  • 05 Augustus 2007 - 10:03

    Inge:

    Wat een gave foto's! Echt een mooi land! Ben net terug van vakantie en ga me nu voorbereiden op een week werken, bah! Ben blij dat het zo goed met jullie gaat!!

    Knuf Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Comoros, Moroni

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Terug in Europa

04 September 2007

Super, mega, fantastische verjaardag!!!!!!!

30 Augustus 2007

Terug in Tana

13 Augustus 2007

Malaria-vrij!!!!!!

09 Augustus 2007

Malaria
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1117
Totaal aantal bezoekers 12914

Voorgaande reizen:

13 Juni 2007 - 11 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: