Foto's - Reisverslag uit Moroni, Comoros van Marieke - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Moroni, Comoros van Marieke - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 Juni 2007 | Comoros, Moroni

Lieve allemaal,

Ik zou heel graag wat foto's op de site plaatsen, maar helaas gaat dat nog ff niet lukken. Pat gaat na de 26e hier draadloos internet instaleren en dan kan ik met m'n laptop, waar alle foto's opstaan, op internet. Dus ik stel jullie geduld nog ff op de proef.

Het is hier nog steeds geweldig!!!! En als ik wil kan ik zelfs n jaar blijven want ik heb n visum voor 1 jaar gekregen. Voor Comores dan en voor Madagascar regelen we als we daar weer zijn, ook voor n jaar. Maar de terugreis op 11 september blijft onveranderd, alleen is de kans heel groot dat ik daarna weer heel snel terug vlieg naar dit paradijsje.

Dit was t weer.

XX

Oh Jean-Marc for you some words in English. I like Comores very much. I miss you here. Bisous for you and Claire!

  • 23 Juni 2007 - 07:53

    Kim:

    Hee! Nou, ik ben erg benieuwd naar de foto's! in ieder geval leuk om al je verhalen te lezen! have fun!!!

    Groetjes je FLP'collega'

  • 23 Juni 2007 - 09:10

    Korver Meubelen:

    Ben benieuwd naar de foto's.
    Hebben ze ook voetbalclubs op jouw eiland?
    Vind het trouwens grappig,dat je uitgerekend op 9-11 terug gaat vliegen.

  • 23 Juni 2007 - 11:43

    Max:

    Haai,
    Ts hier druilerig weer, net als gisteren op de eerste dag van de zomer.
    Geniet daar maar lekker van de vrijheid en het mooie weer. Ik ben jalours, ik zeg het eerlijk, ik wil ook wel een jaartje er tussen uit op een tropisch eiland.
    Ik zie uit naar de foto's!
    groeten Max

  • 23 Juni 2007 - 12:19

    Teun:

    Hoi marieke,
    hoop snel te kunnen genieten van jullie foto's alvast heel veel lol,
    groet teun

  • 23 Juni 2007 - 17:15

    Jose Van Hoof:

    he`marieke leuk dat internet zo blijf je op de hoogte van je avontuur heel fijn dat je het zo geweldig naar je zin hebt groetjes jose

  • 23 Juni 2007 - 17:41

    Vincent:

    Hey meisje,

    Goed dat je het daar naar je zin hebt. maar euhhh.... vliegen op 11 september is niet z´on goede keuze volgens mij grapje natuurlijk. Ow ja ester is afgelopen week bevallen. van haar drie jongens.

    Groetjes,
    ikke


  • 25 Juni 2007 - 18:26

    Marga & Michiel:

    Hey Marieke,

    Ik dacht even dat je onvoldoende foto-budget had want dan hadden we even met de pet rond gegaan. Have fun en geniet in volle teugen. Enne goed smeren daar in de zon.

    Greez Michiel & Marga

  • 27 Juni 2007 - 09:04

    Lucy En Paul:

    Hoi Marieke,

    Leuk, om je verhalen te lezen.
    We wensen je een fijne tijd!
    Groetjes, Paul en Lucy

  • 11 Juli 2007 - 16:16

    Femke:

    hé meisie, sorry da t zo lang duurde; mega crash van computer. Ach wa maakt t uit; geld genoeg..duh!
    Ben benieuwd nr foto's.
    Veel liefs en groetjes van Femke & Ludo
    Wees gerust Habufa is nog net niet failliet sinds je weg bent!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Comoros, Moroni

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Terug in Europa

04 September 2007

Super, mega, fantastische verjaardag!!!!!!!

30 Augustus 2007

Terug in Tana

13 Augustus 2007

Malaria-vrij!!!!!!

09 Augustus 2007

Malaria
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 998
Totaal aantal bezoekers 12547

Voorgaande reizen:

13 Juni 2007 - 11 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: