Pirates of the Indian Ocean - Reisverslag uit Moroni, Comoros van Marieke - WaarBenJij.nu Pirates of the Indian Ocean - Reisverslag uit Moroni, Comoros van Marieke - WaarBenJij.nu

Pirates of the Indian Ocean

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Juli 2007 | Comoros, Moroni

Jeuheui! Ik heb al 11 reacties, kijk daar word ik enthousiast van lieve vrienden.

Ff wat terug reageren:
Zusje: Pat's mam en ik zijn geen 600kg vlees, de foto's en teksten kloppen. Is iets met internet dat t niet goed doet dan.
Meneer Korver: Van de 11 reacties bent u de enige die weet hoe die voetbalclub heet. Zegt toch genoeg?? :D
Pap&mam: Fijn dat jullie gister belde. Mis jullie best wel n beetje hoor. En super al die verhalen over de camping. Ik zie echt helemaal voor me hoe jullie met Arjan en Erwin mijn foto's bekijken.
Stef&Wilm: Fijne vakantie!!
De rest: Ik heb echt erg veel medelijden met iedereen dat t zo erg regent in NL. Maar je moet t positief zien. Jullie hebben tenminste zomer, hier is t winter en als ik terug kom is de zomer daar al voorbij, dus ik sla t hele jaargetijde zomer over dit jaar. Das t positief bekijken. :)
En als jullie meer foto's willen kunnen jullie me altijd fotoruimte cadeau geven natuurlijk.

Dan nu ff over de piraten. Verschillende mensen zitten hier op Comores te wachten op n boot. Met o.a. n hele inrichting voor n huis, erg veel auto's en nog meer belangrijke spullen. Die boot is tot nu toe nog niet aangekomen en wat is het vermoeden nou. Dat die gekaapt is door piraten. Eerst dacht ik nog, grappig, maar t stond zelfs in de krant. Dus.... Goed dat moest ik ff kwijt. :D

Verder gaat t erg goed met m'n kippen en kalkoenen. De haan maakt alleen de kalkoenen soms bang. Maar wat doe ik vervolgens? Die haan bang maken natuurlijk, want hij moet wel lief zijn tegen m'n kalkoenen.

2 weken geleden zijn er 4 kleine kuikentjes uit hun ei gekropen. Super lief! En verder hebben we nu 2 kippen die op eieren zitten. Was echt grappig want ze hadden beide de eieren in dezelfde doos gelegd. En toen steeds ruzie maken wie erop mocht zitten. Als de één ff ging eten ging de ander er snel opzitten. Ik denk dan, das handig afwisselen. De kippen dachten daar dus duidelijk anders over. Uiteindelijk hebben we de eieren maar in 2 dozen gelegd en nu is t rustig in kippenland. :) :) :)

Goed, ik kijk weer met erg veel plezier uit naar jullie reacties. Verder ben ik nog steeds druk bezig met foto's maken dus ik zal binnenkort de foto's ff vervangen. Maar ik wil jullie niet te jaloers maken met foto's van parelwitte stranden en n helderblauwe zee en zo.

Oh volgende week heb ik n bruiloft hier op Comores. Weer n hele nieuwe beleving verwacht ik.

Fijn weekend allemaal!

  • 27 Juli 2007 - 10:45

    Esther:

    hai marieke,
    fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    ik reageer niet altijd maar wat wil je met 3 van die energievretertjes. ze zijn nu 5 weken oud en doen het super. De nachten zijn wel erg kort, maar ook dat gaat over hebben ze me belooft!!!!!
    Van het weer merk ik dus ook maar weinig, regen of zon mij maakt het niet zoveel uit, ik ben toch te druk.
    Erg leuk die foto's. Nou geniet maar lekker en als ik "tijd over" heb krijg je een reactie, zal ik je nu maar vast feliciteren voor je verjaardag 3 sept????

    tot schrijfs
    groetjes Esther, Alexander, Remco, Patrick en Sebastiaan

  • 27 Juli 2007 - 10:48

    Zusje:

    Bij deze een reactie...

  • 27 Juli 2007 - 13:18

    Papa En Mama:

    we hebben je nieuwe bericht weer gelezen op de bekende plaats. dag, dikke kus en de groeten daar.

  • 27 Juli 2007 - 19:38

    Jose Van Hoof:

    hallo marieke fijn dat het goed met je gaat ik heb nu drie weken vakantie en hoop nog op wat zon dus stuur hem maar naar nederland het is hier niet veel met het weer geniet daar nog van het mooie eiland groetjes jose

  • 28 Juli 2007 - 01:18

    Noor:

    Al eens gedacht aan een carriere als kippenhoudster ipv de sekte ;)

    xx

  • 28 Juli 2007 - 16:17

    Ger Van Neer :

    hoy marieke
    leuke foto's geniet van de dingen die je ziet het weer en de mensen daar gr.ger

  • 29 Juli 2007 - 20:07

    'tante' Ineke:

    Hey Marieke,

    Ik heb net even de tijd genomen om alle berichtjes te lezen en de foto's te bekijken, Sander stuurt ze door. Heel leuk om te lezen hoe het jullie daar vergaat, je bent echt in een andere 'wereld' beland hè? Wat leven we hier dan in luxe met altijd genoeg water uit de kraan en, op een enkel storing na, electriciteit.....

    Marieke geniet van al het moois daar,

    Liefs vanuit Zoetermeer.

  • 30 Juli 2007 - 10:32

    Zusje:

    Keij lief die foto's, lijken wel wolaapjes. Neem maar eentje voor mij mee... KUSJE van je ZUSJE!

  • 01 Augustus 2007 - 15:22

    Jan Dekkers:

    Gadverdamme Marieke, dat ziet er wel allemaal erg leuk en gezellie uit zeg !!! Leuk om te horen (en zien) dat het zo goed met jullie gaat. En ik vanavond in Eindhovuuuhh maar weer aan de Chicken Tonight..... Groetjes van Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Comoros, Moroni

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Terug in Europa

04 September 2007

Super, mega, fantastische verjaardag!!!!!!!

30 Augustus 2007

Terug in Tana

13 Augustus 2007

Malaria-vrij!!!!!!

09 Augustus 2007

Malaria
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1062
Totaal aantal bezoekers 12555

Voorgaande reizen:

13 Juni 2007 - 11 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: